plyta + procesor ze starszych wersji?

Autor: sOnic (sonic_flood_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 13 Jul 2002 - 20:10:12 MET DST

witam

interesuje mnie zakup jakiejs plyty i procesora.
do tej pory myslalem ze moze ASUS KT7A z jakims DURONEM np. 850MHZ czy bylby
to dobry wybor?
Chodzi mi o plyte na ktorej sie dobrze kreci i procek ktory mozna wysoko
podrasowac.
Sa moze jakies inne plyty na KT133A z choc jednym slotem ISA?

Myslalem tez o czyms na KT266A + procek(z dolnej polki)+ddr, ale wszystko w
miare najtansze, a stabilne oraz z mozliwoscia krecenia (procesora).

prosze o pomoc...
sonic

PS Ogolnie to do filmow i ...CZASAMI pograc.