Re: chlodzenie .... za 90 zl??????

Autor: Janek (nospam-nothing_at_polbox.com)
Data: Sat 13 Jul 2002 - 20:05:28 MET DST

"jojo" <jojogub_at_wp.pl> wrote in message news:3d304634_at_news.vogel.pl...

> 750_at_1000
>
> z mnożnika ile ci poszło, i ile dodałeś z fsb

???

po prostu przestawilem szyne z 100 na 133. w mnozniku nic nie zmienialem bo
nie udalo mi sie przeciac mostkow :-(. jakos w tym tygodniu kupie sobie
dremmela i wtedy dopiero zaszaleje.

Procek ciagnie do szyny 150 potem nie wydala juz reszta :-(.

> nie przesadzaj z tą temperaturą, bo nie widziałem jeszcze temperatury z
> pomieszczeniu mieszkalnym(biurowym) (w Polsce) powyżej 35*C
> nawiasem mówiąc nie miał byś siły siedzieć przy kompie

To zapraszam do siebie :-). Jedyne okna mam na pd. ostatnie pietro i dach
tuz nad glowa. A jeszcze jakas dupa otwarla okna na klatce schodowej :-(.
Ale u mojego znajomego bylo jeszcze gorzej w ostatnie upaly - on nie ma na
dachu izolacji :-)).

A co do siedzenia przy kompie w upal, to tylko wiatrak i rozpylacz do
kwiatków pomaga.

Pozdr.
- Jan.