Re: plyta + procesor ze starszych wersji?

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Sat 13 Jul 2002 - 21:05:18 MET DST

sOnic wrote:
> witam
>
> interesuje mnie zakup jakiejs plyty i procesora.
> do tej pory myslalem ze moze ASUS KT7A z jakims DURONEM np. 850MHZ
> czy bylby to dobry wybor?

asus czy abit ;)) bo jak kt7a to abit ;))

jak tanio to moze byc, ver 1.3 szukaj bo oficjalnie chodza na niej athlony
XP na 1.0 ver nie oficjaknie tez (np umnie)

> Chodzi mi o plyte na ktorej sie dobrze kreci i procek ktory mozna
> wysoko podrasowac.
> Sa moze jakies inne plyty na KT133A z choc jednym slotem ISA?

wlasnie ten abit :)) miedzy innymi ma 1 isa

> Myslalem tez o czyms na KT266A + procek(z dolnej polki)+ddr, ale
> wszystko w miare najtansze, a stabilne oraz z mozliwoscia krecenia
> (procesora).

shuttle ak 31(czy jakis tam 32?) ale na kt266a( sa i 266 bez A) sa ponoc
bardzo tanie, stabilne i wydajne !!