Re: Tani pecet i tuner tv

Autor: IvanSoft (ivansoft[WON.SPAM)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 20:38:43 MET DST

Użytkownik "Piotr" <hck_at_poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Poradzcie co kupic jak ma sie do wydania ok 2500 - 2700 zl?
> Myslalem o:
> Plyta: ECS K7VTA3 v3.0 (KT333),FSB266,DDR333,SND,ATX (300zl)
> (czy oplaca sie dolozyc do Solteka SL-75DRV5?)

Daruj sobie ECS. Soltek jak najbardziej OK.

> CPU Athlon XP 1800+ (430 zl)
> RAM: DDR 256MB PC-2100 (240 zl)
> HDD: Seagate Barracuda ATA IV 40GB (350 zl)
> Grafika: GeForce2 MX400 64MB (ok 230 zl)

Do obecnych gier zdecydowanie za slaba; jesli nie przeszkodzi Ci niska ilosc
FPS to czemu nie.. Jesli jednak zalezy Ci na dobrej jakosci obrazu i
niespecjalnie na grach, to bierz Radka 7500 (porownywalny z GF2)

> CDR: Lite-ON 32/12/40 IDE (260)
> Inne:
> Monitor - jakas tania 17-ka - jaka polecacie?
> Philips 17" 107E21 - czy ktos wie co to za philips i jak sie sprawuje?
> a z innych:
> Samtron 17" 76E
> Samtron 17" 76DF
> Samsung 17" 753S
> LG 17" Studioworks 700S
> Czy ktorys z tych monitorow moze byc czy lepiej dolozyc do jakiegos
innego?

Jesli cenisz wzrok, jakosc obrazu i komfort pracy to zainwestuj przynajmniej
1000-1200 PLN

> I jeszcze mam dylemat dot. tunera TV. Komputer na pewno bedzie uzywany
> do nagrywania programow z tunera. Moge go dokupic pozniej, ale chcialbym
> uslyszec opinie uzytkowniko - co sie przydaje, od czego zalezy jakos
> zgrywania itp...

Generalnie - ponizej 800 zl mowa raczej o amatorskich kartach. Powiedz ile
chcesz wydac. Jesli 200-300 to bierz cos na ukladzie Conexant Fusion BT878 -
wazne. Praktycznie wiekszosc kart w tej cenie obecnie sprzedawanych go ma..
A producent - Avermedia badz Prolink (PixelView)
Kupilem ostatnio Prolink Play Tv Pro BT878+ (rev 9D) z pilotem i tunerem FM
za niecale 200 PLN i wg mnie jest niezly (dobry obraz i jakosc dzwieku).
Mozna sie jedynie doczepic do syfiatego oprogramowania producenta, ale
podobno jest lepsze - Borg - nie mialem jednak okazji jeszcze sprawdzic.

> Pozdrawiam i prosze o opinie...
> piotrek

 Pozdrawiam,
IvanSoft