Re: Zaciecia komputera

Autor: Exeqtor (rfrankow_at_poczta.fm)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 21:39:28 MET DST

Użytkownik "R. Giskard" <dio_at_o2.plNOSPAM> napisał w wiadomości
> A firewalla masz i czy te zaciachy występują przy graniu z kimś po sieci?
> Ja kiedyś miałem na swoim kompie takie cóś. Grałem z kumplem po lanie w
q3,
> a miałen Nortona Personal FIrewalla odpalonego i miałem nonstop zaciachy,
> jak go wywaliłem to był już spokój. KOmp: K6-II 500/256MB ramu/RivaTNT2M64

Mam NPF ale mam go juz dlugo i nie mialem takich zaciec. A te zaciecia to
wystepuja kiedy gram i jak nawe w necie strony przegladam albo pisze na
grupe jak teraz np.
Moze rzeczywiscie warto byloby go wywalic tylko ze troche to dziwne ze jesli
to wina Nortona to czemu to sie ujawnilo tak pozno - uzywam go juz bardzo
dlugo.
Do grania zawsze go wylaczam a i tak sa zaciecia ale o ile mi sie dobrze
zdaje to nawet wylaczenie NPF nie usuwa go z pamieci i dalej sobe
"szpieguje".

Pozdrawiam

Exeqtor