Re: Dlaczego router się wiesza?

Autor: tomek jasinski (tomek_at_pm221.warszawa.sdi.tpnet.invalid)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 21:03:31 MET DST

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 12 Jul 2002 17:20:45 +0200, doszła do
mnie wiadomość od "Wonder" <wonderS34_at_poczta.fm>, w której czytam:

>Ten router masz zasilany przez listwę z filtrem (Acar, Lestar itp)?
>Jeśli nie to spróbuj tak go zasilić. Mnie często wieszał się switch,
>gdy był zasilany bezpośrednio z sieci.

To nie to, zabawiłem się w badania laboratoryjne, skopany firmware
albo sam router.
Stosowałem inny zasilacz, dodatkowe chłodzenie, inne wersje firmware,
listwy, ups-y, sprawdzałem u dwóch znajomych, wszystko do d...
On chyba ma to samo, co Windows 2000 ...(rozkładają go zniszczone
pakiety).

--
Tomasz Jasiński                         Strój - na różowo; Ksiądz może
PZWMDK Żoliborz                         Popisać się jakimś kawałem -