bardzo dziwny problem - pomocy

Autor: Grzegorz (dzial.handlowy_at_kadimex.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 13:17:51 MET DST

Witam,

prosże grupowiczów o pomoc.
Nowo kupiony komputer Duron 600, 128 MB ram, obudowa desktop microatx, płyta
Spacewalker MK20N na układzie VIA KLE133, system Win98 SE.
Komputer po pewnym czasie od uruchomienia podczas pracy (TYLKO PODACZAS
PRACY Z JAKĄKOLWIEK APLIKACJĄ) powoduje wyłaczenie moniotora - ten zachowuje
się jak włączony do prądu ale podłaczony do wyłaczonego komputera. Brak
jakiejkolwiek reakcji, pomaga tylko 3 króli albo reset twardy.
Dotychczas zdarzało się to przy próbie zapisu pliku w Corel PhotoPaint,
próbie drukowania w Wordzie, próbie drukowania strony testowej.
Wg mnie to uszkodozny procesor, tym bardziej, że od ponad roku nie sprzedaje
się nowych komputerów z Duronem 600. Przypuszczam, ze firma odkupiła od
jakiegoś swojego klienta w rozliczeniu za nowym, stary procek, który mógł
byc kręcony na maksa i wykazuje teraz błędy na skutek zużycia. Czy to jest
możliwe?
A moze to nie procesor tylko zupełnei coś innego?
Nadmieniam, iż wszelkie opcje oszczędzania energii, obsługi ACPI, PM poprzez
API itp zostały wyłaczone w biosie, w windzie tez nic nie oszczędza niczego.
Zanim tych zmian dokonałem (Wyłączenie osczędzania) błedy również
występowały.

Prosze o poradę
Grzegorz