Re: Kupno kompa - Dylematy

Autor: IvanSoft (ivansoft[WON.SPAM)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 19:18:28 MET DST

Użytkownik "Pawel Pawlak" <pawel-pawlak_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Po pierwsze i najważniejsze - płyta główna.
> Wsród laureatów do wyboru są:
> GAINWARD GA-7VRXP
> MSI KT3 Ultra2 (BR) - czy można już to kupić w Polsce?
> MSI KT3 Ultra-ARU
> ABIT KX7-333R

IMHO bardzo dobre plytki. Chociaz ja dorzucilbym jeszcze Asus A7V333 i
Soltek SL75DRV5.
Osoiscie polecam Solteka. Przystepna cena i jesli nie zalezy Ci na USB 2.0
czy RAID oraz chcesz nieco oszczedzic to bedzie idealny. Jesli chodzi o
wydajnosc to stoi po srodku pomiedzy Asus A7V333 a MSI KT3 Ultra ARU.

> Karta graficzna:
> ATI Rodeon 8500LE SAPPHIRE

Znakomity konsensus pomiedzy wydajnoscia a jakoscia obrazu - tutaj zalezy od
twoich zastosowan; jesli jednak glownie gry, wzialbym cos na nVidia.

> GeForce 4 MX460T VIVO

IMHO nie warto. Lepiej dolozyc nieco do GF4 TI 4200 - latwo sie kreci do Ti
4400.
Z Prolinka (PixelView) wersja 64MB w/TV kosztuje nieco ponad 700 zl

> Karta muzyczna:
> -Wbudowana na płycie głównej (ABIT KX7-333R nie ma)
> -SB Live! 5.1
> -SB Audigy

Tutaj podobnie: w zalezonosci od Twoich oczekiwan i zastosowan. Osobiscie
polecam Live! 5.1, jesli wezmiemy pod uwage stosunek cena/jakosc,
mozliwlosci.

> Nagrywarka
> -Lite-On 40/12/40
> -TEAC 40/12/48

Tutaj wlasciwie nie mam zdania; jednak TEAC wydaje mi sie lepszy..

> Dysk
> -Barracuda 4

Bardzo dobry wybor i przystepna cena np 80GB

> -Caviar z 8MB Buforem (jak te dyski się dokładnie nazywają?

WD Caviar; moze i bardziej wydajny niz Seagate, ja jednak

z czasem chcę