Re: Kupno kompa - Dylematy

Autor: Rogus-the-chosen (rogus_at_wikings.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 19:30:37 MET DST

> Po pierwsze i najważniejsze - płyta główna.
> Ostrzegam, że wszystkie recanzje i testy jakie tylko mogłem znaleźć na
> necie już czytałem, więc proszę o własne opinie :-)
> Wsród laureatów do wyboru są:
> GAINWARD GA-7VRXP
> MSI KT3 Ultra2 (BR) - czy można już to kupić w Polsce?
> MSI KT3 Ultra-ARU
> ABIT KX7-333R

Hmmm tutaj to polecam msi kt3 ultra-aru ale po co ci raid i usb 2.0
wez s etanszy model bez raidu i usb w wersji 2.0 jest on duzo tanszy

> Karta graficzna:
> ATI Rodeon 8500LE SAPPHIRE
> GeForce 4 MX460T VIVO

hmm a pomysl powaznie nad geforce 4 ti 4200 bo jest cenowo podobny do mx 460
a jest duzo wydajniejszy (ps. wez juz model ze 128 mb ramu)

> Karta muzyczna:
> -Wbudowana na płycie głównej (ABIT KX7-333R nie ma)
> -SB Live! 5.1
> -SB Audigy

Wez sb live 5.1 albo jakas jeszcze tansza bo jezeli nie bedzie programowal
obrabial itp. to nie ma co brac niczego powaznego a jesli tak to tylko
audigy

> Nagrywarka
> -Lite-On 40/12/40
> -TEAC 40/12/48

hmmm bardzo tanie sa teraz 32x i 24x przemysl czy musizsz miec 40x

> Dysk
> -Barracuda 4
> -Caviar z 8MB Buforem (jak te dyski się dokładnie nazywają?

Caviar