Kupno kompa - Dylematy

Autor: Pawel Pawlak (pawel-pawlak_at_go2.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 19:00:20 MET DST

Po pierwsze i najważniejsze - płyta główna.
Ostrzegam, że wszystkie recanzje i testy jakie tylko mogłem znaleźć na
necie już czytałem, więc proszę o własne opinie :-)
Wsród laureatów do wyboru są:
GAINWARD GA-7VRXP
MSI KT3 Ultra2 (BR) - czy można już to kupić w Polsce?
MSI KT3 Ultra-ARU
ABIT KX7-333R

Karta graficzna:
ATI Rodeon 8500LE SAPPHIRE
GeForce 4 MX460T VIVO

Karta muzyczna:
-Wbudowana na płycie głównej (ABIT KX7-333R nie ma)
-SB Live! 5.1
-SB Audigy

Nagrywarka
-Lite-On 40/12/40
-TEAC 40/12/48

Dysk
-Barracuda 4
-Caviar z 8MB Buforem (jak te dyski się dokładnie nazywają?

Problemu by całkiem nie bylo z MoBo i kartą graficzną, ale z czasem chcę
Linuxa zainstalować a tylko Nvidia ma bardzo dobre wsparcie dla Linuxa w
sterownikach. Podobnie jest z chipami HighPoint montowanych na ABITach -
porządne wsparcie dla Linuxa w przeciwieństwie do Promise.

Odpowiedz potrzebna do poniedziałku :-)

PP