Re: Trzeci system operacyjny

Autor: Prob (r_y_z_at_wp.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 12:43:34 MET DST

Tyle ze widzisz twoje rozumowania jest "troche" bledne. Mowisz ze nie
bedziesz placil za windowsy bo sa pelne dziur tak? To zawsze mozesz sobie
zainstalowac Linuxa... On spelnie chyba twoje wymagania. Masz wybor... Ale
ty pewnie masz pelno softu pod Windole (pewnie tez nielicencjonowanego)... I
nie mow mi ze cie nie stac na kupno jakies tam np. gierki za 50 zeta... bo
to jest zenada. Jezeli bylbys tak biedny to nie stac by cie bylo na kompa.
Ja bym to porownal to takiej sytuacji: po co miec jeden legalny samochod,
skoro za ta sama cene moge miec 100 innych, lepszych... Sorry stary ale dla
mnie to ... glupoty

--
->Pozdrawiam<-
->Prob /// r_y_z_at_wp.pl \\\<-