Re: Trzeci system operacyjny

Autor: BardocK (ssjbardock1_at_wp.plnofukingspam)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 12:27:07 MET DST

PedrO wrote:

> Co Cię w tym śmieszy?
> Uważasz kupno systemu operacyjnego za śmieszne,
> a tym samym jego kradzież za normalną????
>
> Robs.
Na jakim ty swiecie zyjesz, orginalne windy maja tylko te osoby ktore
dostaly je razem z kompem, a ja nie mam zamiaru placic kilku stow za
system pelny dziur, pozatym jak jestes przy kasie to mozesz prawic
moraly, jak by mnie bylo stac to bym sobie orginal kupil, ale mnie nie
stac wiec jak to mowisz "kradne" i wiesz co jakos nie mam zadnych
wyzutow sumienia