Odp: Jak zmusic plyte do pracy z ATI (agp x4)

Autor: Przemysław Raczek (przemek_at_radiozet.com.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 12:45:03 MET DST

Użytkownik <reversek_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> mam plyte acorp 5ali61 z agp (rozne zrodla roznie podaja ze jest to x1 lub
x2)
> i grafike ati rage 128 pro 32mb (agp x4)
>
> po wlozeniu jej do kompa dziala tylko w 640*480*16
> nic wyzej - nawet zwykly test rozdzielczosci zawiesza kompa

A jestes pewien że Twoja karta to ATI ?
Może to klonik. Wtedy sterowniki trza inne.
a poza wszystkim to spróbuj wyłączyć wszystkie niekonieczne komponenty
np. drugi i trzeci dysk, nagrywarkę, w3yjąć modem i sieciówkę - słowem
pozostawić tylko to co niezbędne. Wziąść inny czysty dysk 200 mb styknie
i posadzić na nim czysty system, sterki i patche do płyty.
Jak wtedy nie ruszy no to klops. Jak ruszy to dokładaj po kolei komponentów
aż się dowiesz dlaczego wcześniej było źle.

przemek