Re: Hi-endowe 19"

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 13:20:24 MET DST

Użytkownik "Eathan" <eathan_at_irc.pl> napisał w wiadomości

> nie calkiem teraz LCD 17" (porownywalna do 19" crt) kosztuje prawie
> tyle samo
> od czasu jak ja kupowalem swoje CRT to LCD z 5 tys potaniali na
> niecale 3 tys

Czy mógłbyś podać mi powody, dla których powinienem zrezygnować z zakupu
LCD na rzecz dobrej 19' crt? Bo też noszę się z zamiarem zmiany monitora
i 17' LCD mi pasi z uwagi na rozmiary. Dużo czasu spędzam przy edycji
tekstów, używam często programów DOS-owych, nie gram. Może masz jakieś
uwagi na pro/przeciw...

M.