Re: Komputer do 5000 zł

Autor: Roman Krawczyński (sirrogerDEL_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 10:46:55 MET DST

lelec <lelec_at_republika.pl> napisał:

> idz do trzech najbizszych sklepow, poroś o oferty na najnowsze,
> najszybsze i najlepsze zestawy za 5000, potem porównaj je i poczytaj
> o wyposażeniu Zaręczam, że sprzedawcy będą próbowali bardzo dokładnie
> wydać te 5k, a tyi masz problem z głowy! Ja tak robię!

Chodziło mi raczej o to, jakich komponentów się wystrzegać a jake są
polecane ze względu na stabilność.

Ot chocby taki przykład - czy Abit i Asus nadal robią dobre płyty głowne?
Czy może zwrócić uwage na inne firmy?
Czy wziąść AMD czy Intela? (jakby to chodziło o mój komputer to nie mialbym
tego problemu - ja preferuję Intela :)

A w sklepach proponują różne rzeczy (np. dyski czy CD-ROMy Samsunga).
Kiedys jak miałm więcej czasu to czynnie śledziłem te grupe i dzięki
sugestiom grupowiczów złożyłem komputer, który po drobnych modyfikacjach
służy mi do dzis i cechuje go duza stabilność (stabilniejszy jest tylko mój
laptop ;).

Mam jeszcze godzinke, wiec jeszcze czekam z nadzieją na sugestie :-)

--
Pozdrawiam
Romek