Re: Gigabajt i win95

Autor: Sancho (pronah_at_wp.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 10:54:44 MET DST

Podobny problem mam z komputerem stacją roboczą w sieci, na którym powinien
być windows 95 bo taką mam licencję. Komputer ten to z kolei P4 na płycie
intelowskiej chipset 850 z rimami.
Również przy instalce przed ostatecznym odpaleniem wyrzuca błąd ochrony
windows.
Z tego co wiem to niestety na P4 również nie pójdzie win95, ale co jest tego
główną przyczyną procesor, chipset niestety nie wiem i chętnie również się
dowiem.

> Witam.
> Mam plytke GA-7VRXP i stary dysk 850Mb. Chcialem na nim zinstalowac WIN95
(bo
> mniej miejsca niż dla 98) i...
> Instalacja przebiega prawidlowo, PC się rebutuje i przed ostatecznym
odpaleniem
> się po raz pierwszy zwiesza się z komunikatem:
> „Blad inicjacji urzadzenia IOS. Blad ochrony systemu Windows.
Uruchom PC