Odp: Komputer do 5000 zł

Autor: lelec (lelec_at_republika.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 10:09:14 MET DST

Użytkownik Roman Krawczyński <sirrogerDEL_at_klub.chip.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:agl5ag$m41$1_at_absinth.dialog.net.pl...
> Witam
>
> Kuzyn poprosił mnie o doradztwo przy zakupie komputera.
> A ponieważ wypadłem z obiegu jakiś czas temu, więc nie do końca się
> orientuje co mozna teraz polecic. Co prawda mam jakieś tam swoje typy, ale
> to nic konkretnego.
> Dlatego pomyślałem, że czas wrócic na tę grupe i poprosić o pomoc :)
> Chodzi mi o sprzęt do 5000 zł w dwóch wariantach - ze zwykłym monitorem i
> monitorem LCD.
> Nie musi byc to kalkulacja co do złotówki. chodzi przede wszystkim o to co
> jest teraz warte zakupu.

> [...]
idz do trzech najbizszych sklepow, poroś o oferty na najnowsze, najszybsze i
najlepsze zestawy za 5000, potem porównaj je i poczytaj o wyposażeniu
Zaręczam, że sprzedawcy będą próbowali bardzo dokładnie wydać te 5k, a tyi
masz problem z głowy! Ja tak robię!

pzdr
lelec