Komputer do 5000 zł

Autor: Roman Krawczyński (sirrogerDEL_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 01:43:56 MET DST

Witam

Kuzyn poprosił mnie o doradztwo przy zakupie komputera.
A ponieważ wypadłem z obiegu jakiś czas temu, więc nie do końca się
orientuje co mozna teraz polecic. Co prawda mam jakieś tam swoje typy, ale
to nic konkretnego.
Dlatego pomyślałem, że czas wrócic na tę grupe i poprosić o pomoc :)
Chodzi mi o sprzęt do 5000 zł w dwóch wariantach - ze zwykłym monitorem i z
monitorem LCD.
Nie musi byc to kalkulacja co do złotówki. chodzi przede wszystkim o to co
jest teraz warte zakupu.

Najgorsze jest to, ze musze miec jakąś propozycję do godz. 11-12. Wiec
byłbym bardzo wdzięczny za nadesłane sugestie.

Co do zastosowania - komputer dla kompletnego laika (wiec lepiej, zeby byl
stabilny) i raczej do gier. W wersji ze zwykłym monitorem powinna być w
cenie drukarka i modem.

Z góry dziekuje i pozdrawiam
Romek

sirroger_at_eranet.pl