Re: Skladanie kompa 1: jaka obudowe propopnujecie

Autor: Zalek (ltk_at_interia.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 09:14:03 MET DST

Sebastian.Sobieraj_at_ingnn.pl napisał(a) w wiadomości:
<02Jul11.123435cest.117193_at_fw.natned.com.pl>...
>Witam !!!
>
> Ja troszke odbiegne w bok od tematu jak sie sprawuje ta plyta MSI na
chipie
>SIS745 ??? Szukam uzytkownikow tej plyty bo byc moze ja zakupie , wiec
>prosze o wrazenia , wady i zalety itp ....
no wiec tak. Opakowanie - takie sobie pudelko, nie zeby bylo zle, ale po
prostu zwykle pudelko. W srodku taki fajny skaldany kalendarzyk na lata
2001-2003 z motywem motocykla. Po wyjeciu tego kalendarza, odslania nam sie
w srodku duzy worek foliwoy, a w srodku tego worka taka ladniutka, pieknie
czerowna plyta. Zrobiula na mnie bardzo pozytywne wrazenie. Nawet zdazylem
juz tam wlozyc procesor (zreszta pierwszy raz w zyciu).
I to by bylo na razie tyle moich doswiadczen z ta plyta. Wraz z uplywem
czasu bede zapewne w stanie powiedziec znacznie wiecej :)))

pzdr
Zalek