Re: Upgr. compa III wersja ostatecznie ostateczna (mam nadzieje :))

Autor: Zalek (ltk_at_interia.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 09:37:36 MET DST

Witold Wladyslaw Wojciech Wilk napisał(a) w wiadomoœci:
<20020711211851.267b844a.maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>..
..

>potem pci wyjdzie z mody, ewentualnie bedzie nowy typ ramu. ale moze
>niekoniecznie bedzie on to chcial kupic, tylko zostania przy tym co moze
>wlozyc w dobra plyte niz sie martwic jak tu wlozyc w 3 pci 5 kart
>rozszerzen. ja teraz jade na msi bx master. to jest jak dla mnie dosc duza
>sila, nie mam bardzo duzych ilosci magendo, kolega zalek pewnie tez nie.
>wiec po co zamykac sobie droge.
>
>powiadasz, ze wchodzi sata. to sobie kontroler sata na pci kupi. moze
>bedzie waskim gardlem, ale dyski zanim dojda to tej barieery to bedzie
> [...]
no i dobrze kolega mowi. Tak wlasnie jest. Nie mam zamiaru juz w przyszlosci
wymieniac plyty. W ogole. Bede szczesliwy, jelsi kiedys bede mial kaski, by
wlozyc w tego kompa jakakolwiek nowa (tzn. uzywana) czesc.
Kumple tez sie dziwie i stukaja w czolo, ze taaaaka droga plyte kupilem - to
znaczy akurat oni tez zmieniali sprzet i byli zdziwieni, ze wydalem wiecej
kasy, a mama slabszy procek. Z poczatku probowalem cos im tlumaczyc, ale
pojakims czasie dalem sobie spokoj. Zobaczymy za jakis czas, kto na tym
wygral.

pzdr
Zalek