Skladanie kompa 1: jaka obudowe propopnujecie

Autor: Zalek (ltk_at_interia.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 10:00:39 MET DST

Dalszy ciag moich przygod:

No wiec jest juz plyta MSI SiS745, duren750.
Do tego nagrywara, 2 twarde dyski i CD-rom.
W swoim starym sprzecie mam scisniete dysk, CD-rom i nagryware jedna na
drugiej i momentami osiaga to niezle temperatury (jak dotkne reka, to co
prawad nie parzy, ale jkest baaardzo gorace). Od dluzszego czasu wiec
pracuje z sciagnieta obudowa.
Chce kupic nowa obudowe (m.in. rowniez ze wzgledu na zasilacz). Jaka
proponujecie (heh, najtansza jaka sie da) - tzn. na co zwrocic uwage (w
sklepei proponowali, by byl zasialcz 300W). No i czy w srodku moge jakis
wiatrak zamontowac, ktory wilaby na te scisniete CD-=rom, twardy i
nagrywara. Tylko mnie taka watpliwosc nachodzi - co z tego, ze w srodku byly
sobie wiatrak na to wiejacy, skoro nie pobierajac piowietrza z zewnatrz,
wialby tym powietrzem, co jest w srodku (czyli po jaims czasie mocno
rozgrzanym). Dobrze kombinuje? A jesli tak, to chyba musialby pobierac zimne
powietrze z zewnatrz komputera. Za uwagi z gory dzieki

pzdr
Zalek