Re: Win XP nie wszystkie karty kocha... (dlugie)

Autor: JeRRy (jerry_at_satkabel.com.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 21:56:14 MET DST

> To dobra rada ;-).

Cheche... dobrze, ze jest to rozmowa o niczym (w zasadzie
nie czekam z wywalonym jezorem na rozwiazanie problemu),
bo odnosze wrazenie, ze niektorzy wcale nie czytaja postu gdzie
sie problem opisuje a potrzebuja jedynie pretekstu, aby sie wygadac :).
Panowie, poczytajcie o czym ja pisze.

---
> Ale jeśli już masz tego GF to popróbuj coś w BIOS'ie
> pozmieniać. AGP 2x (albo 1x), aperture size na 64MB, wyłącz te bajery
> typu fast write supported, AGP master 1 ws r/w, itp. No i sprawdź czy
> masz włączone Assign IRQ for VGA/USB. Pokombinuj trochę.
Rece opadaja. Dzieki za rady, ale nie pisalbym na grupe nie robiac tego
wszystkiego. Do tego instalowalem XP przy pelni ksiezyca i w samo poludnie,
Z CD i HDD, z updatem online i bez, plujac przez lewe ramie i kurzac
kadzidlem
i nic. Nie ma metody. Pozniej niczego innego nie robiac w biosie (jesli juz
zakladasz
ze sie moze byc tam blad), wylaczylem kompa. Jedna srubka, podmiana kart,
power i wszysko idzie ! Niech to zapdnie w pamiec innym, przyszlym
zmieniaczom
kart na XP, bo zmarnowalo mi dobry dzionek.
---
> Może w ogóle nowszy BIOS ściągnij.
Bios mam najnowszy z dostepnych dla KT7.
---
> Windows raczej nic nie ma do karty graficznej
Niech bedzie ze winna jest karta dzwiekowa.
Wymieniam grafike i XP idzie.
---
> No i gdy już wreszcie ruszy
Toz ruszyla. Zmienilem karty. Plyta w CD instalacja windy.
Pierdoly znane typu jak?, na jaka partycje?, i jeszcze przed pierwszym
odpaleniem windy (po ktoryms tam, "system wylaczy komputer za 15 sek."
itp.) power off i podmianka grafiki.
---
> Reset to zainstaluj tylko czyste detonatory
> w najnowszej wersji WHQL. A potem VIA 4in1, albo sterowniki Intela
Nie rozumiemy sie. MOWIE CALY CZAS O PROCESIE INSTALACJI XP
jeszcze przed pierwszym uruchomieniem systemu. Wtedy trzeba podmienic karte.
Nie ma jeszcze na co instalowac via, sterow, itp BO NIE MA JESZCZE SYSTEMU.
Pozniej karta jest jak skala. Mozna ja krecic, mieszac sterami, gierki
smigaja, szybka.
Generalnie miod malina, tylko ten jeden jedyny ekran przy instalce. Jakis
bug, newralgiczny
moment, cos na ksztalt przelaczenia rozdzialki, albo odswierzenia ekranu.
Robi pyk i wisi
a na starym GF2 pyk...sek przerwy i idzie.
---
> (zależy jaką masz płytę, sprawdź dokładnie czy na pewno nie instalujesz
> sterów VIA na płycie z chipem Intela ;-))
Dobrze ze dodales usmieszek na koniec, bo juz mialem dostac furii :)
---
> Też miałem kiedyś GF2
I ja i byla bardzo stablina.
---
> i po wielu bojach udało mi się doprowadzić do stabilności systemu.
Cheche, Wy swoje. Przeczytaj jeszcze raz pierwszy post.
---
Dzieki za czas.
pozdrawiam
JeRRy