Re: Problem z LGx52

Autor: Piotr Slimak (piotrslimak_at_wp.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 18:45:54 MET DST

Dnia Wed, 10 Jul 2002 20:44:13 +0200, na ekranie mojego monitora
pojawiło się co następuje :

>Witam serdecznie wszystkich Grupowiczow!
>
>Mam dziwny problem z XP. Otoz pod tym systemem szwankuje mi CD ROM LGx52.
>Podczas instalacji programow ...

1. DMA włączone? Na pewno? Sprawdź! Jeżeli nie wiesz jak to NTG :-)
Zadaj pytanie na grupie o win XP :-)
2. VIA4IN1 zainstalowane? Chodziaż pod XP to i tak raczej nic nie
zmienia.
3. Ten CD-ROM jest podpięty na osobnym kanale? Jeżeli tak to mam to
samo. Kopiowanie/nagrywanie z/do urządzenia podpiętego na osobnym
kanale powoduje trzaski (tyle że u mnie dzieje się to niezależnie od
systemu/via-packu/slotu w którym siedzi karta dźwiękowa). Jak robię
coś z urządzeniami działającymi na tej samej taśmie wszystko jest OK.
Nie mam pojęcia dlaczego, przecież na zdrowy rozum powinno być
odwrotnie?!? Może mi to ktoś wyjaśnić? Albo niech powie gdzie
popełniam błąd.

Pozdrawiam.