Re: Problem z LGx52

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 15:13:12 MET DST

Użytkownik "Oriano" <oriano_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Podczas instalacji programow spowalnia prace systemu, az trudno ruszyc
> kursorem. Poza tym, gdy np. przerzucam jakies pliki z CD ROM-u na twardy
> dysk, a w tle odtwarzam muzyke z Mp3, to dzwiek spowalnia, przerywa i
jest
> bardzo znieksztalcony.

Jak ktoś już napisał podejrzewam brak włączonego trybu DMA.
Nie mniej jednak masz podobny problem do mojego. Kupiłem ostatnio do firmy 4
takie napędy (też 52x) i wszystkie są do bani. Najnormalniej w świecie nie
potrafią dobrze skopiować całych płytek, mimo, że inne napędy radzą sobie z
nimi bez problemu. Pół roku temu kupowałem również LG x52 (tylko z innej
serii) i spisuję się bardzo dobrze. Teraz jakieś padliny mi się trafiły.
Taki los...

Pozdrawiam,
Sniper