Problem z LGx52

Autor: Oriano (oriano_at_interia.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 20:44:13 MET DST

Witam serdecznie wszystkich Grupowiczow!

Mam dziwny problem z XP. Otoz pod tym systemem szwankuje mi CD ROM LGx52.
Podczas instalacji programow spowalnia prace systemu, az trudno ruszyc
kursorem. Poza tym, gdy np. przerzucam jakies pliki z CD ROM-u na twardy
dysk, a w tle odtwarzam muzyke z Mp3, to dzwiek spowalnia, przerywa i jest
bardzo znieksztalcony. Co moze byc tego powodem? Dodam, ze pod Win 98, ten
prblem nie wystepuje, wiec CDROM jest raczej OK. Poza tym, to prawie
nowka!!! Mam tez nagrywarke tej firmy (32/10/40) i ona dziala prawidlowo
jako czytnik CD pod XP, wiec to chyba nie chodzi o brak zgodnosci LG z XP.

Na wszelki wypadek podaje moja konfiguracje.

Cel 850 Mhz
256 Ram (PC-133)
GeForce 2 MX-400 64 MB.
plyta glowna na chipsecie VIA
HD - 20 GB
HD - 4,6 GB

Pozdrawiam i dzieki za wszelkie sugestie.

Oriano