Re: Hi-endowe 19"

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 01:44:52 MET DST

Krzysztof Kwasniewicz wrote:

> Zastanawiałem się nad Sony G430 lub Illyamą (tu modelu nie potrafię podać
> - poprostu najlepsza 19 jaką robi Illyama)
Wlasnie wymienilem Sony G200 na Iiyamę Vision Master Pro 454 (czyli 903DT).
Od 902 MT różni się zwiększonym współczynnikiem kontrastu i większą
jasnością (w trybie prezentacyjnym). Geometria bez zarzutu, kolory
soczyste. Mimo, że Sony było całkiem niezłe, przypomniało mi się jak
sprzedałem malucha i kupiłem Micrę - więlszy i lepszy.
<ciekawostka>
Działa tylko z oryginalnym kablem sygnałowym, próbowałem trzech innych (z
filtrem i bez) - i ciemność widzę.
</ciekawostka>
Pozdrawiam
Egghead