Re: Do posiadacz MSI Geforce4Ti4200 i Prolink Geforce4Ti4200 64MB

Autor: AnTyCh (antych.no.spam_at_irc.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 14:53:01 MET DST

Pablo wrote:

> no tak ale wydawanie paru stowek zeby zobaczyc jak ilosc klatek w
> jednym demku podskakuje o 3-5 chyba nie jest najrozsadniejsze chyba
> ze mama sypie kasa to mozna sobie nawet kupic jakiegos all in one
> wondera - tylko po co?

http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1643&p=3
wystarczy gra ktora z tego korzysta, widac nawet stary
engine Q3 potrafi wykorzystac dodatkowe 64mb,
tutaj roznica siega nawet 26 fps, w nowszych grach
moze byc duzo wieksza.

--
Karol,   ICQ# 75033121  irc #utpl #prgk
"The Shit has hit The Fan"  - Mr. Beefy