Autor: Kris (kris_at_twojepc.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 14:55:28 MET DST
Cześć,
> http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1643&p=3
> wystarczy gra ktora z tego korzysta, widac nawet stary
> engine Q3 potrafi wykorzystac dodatkowe 64mb,
> tutaj roznica siega nawet 26 fps, w nowszych grach
> moze byc duzo wieksza.
W nowych grach, które to wykorzystają może być spora różnica (albo np.
zmuszenie do włączenia kompresji tekstur na 64MB) ale w aktualnych na GF4
jej IMHO nie ma. Oczywiście realnej różnicy. Taki np. JK2 pokazuje więcej
punktów w teście ale jak gram to nijak tego nie czuć ...
> Karol, ICQ# 75033121 irc #utpl #prgk
Pozdrawiam.
Kris.
-- "A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do it, but nobody can agree on how to compare performance." mailto:kris_at_twojepc.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:59:53 MET DST