Re: Zakup sprzętu !

Autor: PedrO (rambler_at_red.alpha.net.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 09:27:29 MET DST

> Moje najważniejsze pytanie to brzmi ... co najlepiej
polecacie ... chodzi mi
> głównie o płytę i procesor ... ewentualnie pamięc i kartę
grafiki (w rachubę
> wchodzą gry)... myślałem o płycie pod jakiegoś Durona ok
900 MHz ale płyta taka
> by można było ją rozbudować o lepszy procesor ...
> Chodzi mi o konkretne nazwy płyt ...
> Poradźcie mi szczerze bo nie chciałbym słono zarobionych
pieniędzy wyrzucać w
> błoto ...

Jak nie chcesz wyrzucać szmalu w błoto to kup dobrą płytę,
jak Cie będzie stać to np, jakiegoś ABITa względnie ASUSa,
Solteki też są niczego sobie, ale niżej już nie schodź.
Duron 900? Chyba bardziej ekonomicznie będzie 1200 (40 zł
różnicy na dzisiaj).

Robs.