Zakup sprzętu !

Autor: mortel_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 11 Jul 2002 - 08:19:35 MET DST

Już kiedyś z kimś odbywała się podobna rozmowa ale chciałbym jeszcze raz to
usłyszeć .. zamierzam kupić sprzęt niekoniecznie nowy ... chodzi mi raczej nie
o kupowanie jako całości ale chcę go złożyć samodzielnie i w ten sposób szukać
tańszych pojedyńczych części ... Powiem że cały czas mam sprzęt ale tak
naprawdę to nie warto go już rozbudowywać tylko wolałbym złożyć cały od
początku.. a stary pchnąć dalej do eksploatacji jakiemuś dzieciaczkowi w
rodzinie ..
Moje najważniejsze pytanie to brzmi ... co najlepiej polecacie ... chodzi mi
głównie o płytę i procesor ... ewentualnie pamięc i kartę grafiki (w rachubę
wchodzą gry)... myślałem o płycie pod jakiegoś Durona ok 900 MHz ale płyta taka
by można było ją rozbudować o lepszy procesor ...
Chodzi mi o konkretne nazwy płyt ...
Poradźcie mi szczerze bo nie chciałbym słono zarobionych pieniędzy wyrzucać w
błoto ...

Boniek