BIV i przekrety

Autor: jurek_k__at_poczta.onet.pl
Data: Thu 11 Jul 2002 - 08:33:53 MET DST

Witam wszystkich.
Wczoraj wlos mi sie zjezyl jak w TwojePC przeczytalem o praktykach z dyskami w
sklepach. Po krotce: klient kupuje HD i cos sie z nim dziej wiec go zwraca i
dostaje nowy. Sklep ten sam dysk daje drugiemu klientowi a noz widelec nic nie
zauwazy! I co? Ogladam moja swieza BIV 80 G i na pocznych sciankach ma slady po
srubkach! Nowa z pudelka! Mam wiec pytanie czy sa jakies metody by zmeczyc dysk
tak, że jesli sa na nim jakies bledy by wyszly teraz, a nie za 2 lata?
Pozdrawiam
Jurek