Re: problem z VIA

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 01:17:47 MET DST

> Witam. Kupilem komputer na plytce ECS k7vta3 z AthlonemXP1.7 oraz MSI
> GeForcem4 440mx. Przy instalowaniu via4in1 wykrzaczal mi sie i chcial
> viamach.inf co o ile wiem jest starym sterownikiem ale dalem ok po

nie problem z VIA tylko problem z tanim i ekonomicznym "ECS" :P

a tak serio - jaki system? jakie sterki? jakie via4in1? jezeli wyskakiwal ci
jakis blad i prosil (?!?) o plik viamach.inf to napewno cos nie tak z
instalacja via4in1, chyba wogole sie nie zainstalowalo, sciagnij najnowsza
wersje i jeszcze raz

sa problemy ze specyficznymi plytami i gf4mx ale wtedy nic bys nie zobaczyl
na ekranie

--
- Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -
//      Jesus SAVES!      \\