problem z VIA

Autor: KAIN (maciej_wojtczak_at_wp.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 00:13:29 MET DST

Witam. Kupilem komputer na plytce ECS k7vta3 z AthlonemXP1.7 oraz MSI
GeForcem4 440mx. Przy instalowaniu via4in1 wykrzaczal mi sie i chcial
viamach.inf co o ile wiem jest starym sterownikiem ale dalem ok po
zainstalowaniu wszystkiego czyli karty graficznej dzwiekowej itp odpalilem
gierke (zeby sprawdzic jak sie maszynka bedzie sprawowala) no i dupa :( juz
przy zmianie ustawien grafiki komp zawiesil sie a monitor wysiadl. Po
restarcie udalo mi sie zmienic ustawienia lecz tym razem wywalil mi sie gdy
juz wczytywal gre. Zainsalowalem caly system od nowa na nowych sterach i
jest jeszcze gorzej. Teraz mam bledy dziwne juz przy probie instalacji
roznych programow a o odpaleniu gierki mowy niema. Co z tym zrobic czy jest
jakis sposob moze poprostu zle cos instolowalem. Dzieki za wszelka pomoc.
Pozdrawiam. maciej_wojtczak_at_wp.pl GG 1532898