Re: problem z VIA

Autor: KAIN (maciej_wojtczak_at_wp.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 02:08:58 MET DST

> a tak serio - jaki system? jakie sterki? jakie via4in1? jezeli wyskakiwal
ci
> jakis blad i prosil (?!?) o plik viamach.inf to napewno cos nie tak z
> instalacja via4in1, chyba wogole sie nie zainstalowalo, sciagnij najnowsza
> wersje i jeszcze raz

 instalowalem najnowsza wersje ze stronki VIA (4in1440v(a)p3) system 98
instalowalem z 10 razy zakazdym chce ten viamach.inf :( A i pytanie odrazu
czy trzeba sysa wgrac odnowa zakazdym razem jak sie chce VIA zainstalowac ??

> sa problemy ze specyficznymi plytami i gf4mx ale wtedy nic bys nie
zobaczyl
> na ekranie

no tak owszem wczesniej mialem jakis szajs totalny plytke ECSa i pokazywaly
mi sie krzaczki same po instalacji grafy A co do GeForca4 440MX to tez racja
ale zalezy kto jest producentem

Powoli sie juz zalamuje juz mam dosc walki z tym kompem nierozumiem czemu
ten 4in1 niechce sie instalnac