Re: Różnica procesorów

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 21:39:53 MET DST

> Dzięki - już nie zawracam sobie nim głowy - a co sądzisz o IBM Ihinkpad
> 600x. Procesor PIII 500.
> Czy taki notebook wystarczy do codziennej pracy przy programach
biurowych -

Ja mam IBM TP A21e z celkiem 600, 128 RAM i 10 GB HDD.
ZDECYDOWANIE wystarcza (az nadto) do office-a 2000, MAm na tym 2 windy (98
PL i ME RUS), Corel 8 chodzi jak nalezy, 0 (dokladnie ZERO) zwisow od 8
miesiecy. Pracuje na tym codziennie.
Moje rady:
1. Zwroc uwage na baterie. Nie polecam innej niz LiIO (czy jakos tak)...
Chodzi o to zeby nie miala efektu pamieciowego.
2. Jezeli uzywany: sprawdz matryce programem Nokia Monitor Test, sprawdz tez
HDD na bady.
Generalnie goraco poleca IBM! Naprawde jestem milo zaskoczony
stabilnoscia!!!