Re: Lokalizacja firmy w Wawie

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 21:29:50 MET DST


> co oznacza musza ?

Musza to oznacza, ze MUSZA! Gwarancje daje NIE sklep, lecz PRODUCENT!
Pomysl, ze kupiles samochod w salonie, jednak po miesiacu nie ma juz tego
salonu, to co? Albo z zegarkiem markowym... Przeciez nie tracisz
gwarancji...
Czesto jak sie kupuje sprzet, to sie dostaje odrazu gwarancje producenta i
przy ewentualnej naprawie sklep juz nie posredniczy (tzn. mozes zzanisc
bezposrednio do serwisu danej firmy).
Koles ma potwierdzenie, ze nabyl sprzet w sklepie konkretnego dnia, i ze w
okresie gwarancyjnym mu sie sprzet zepsul - wiec zanosi do producenta.
Generalnie z KC wynika, ze ma prawo wyslac ten spret do producenta na koszt
gwaranta (producenta). Wiec co ja bym zrobil: znalazl serwis tej firmy ktora
zrobila ten HDD, zadzwonil tam i zapytal na jaki adres wylac (i zapisalbym z
kim rozmawiam). A jezeli serwis bylby w moim miescie - podjechalbym i raczej
zalatwilbym problem. Jak nie z gosciem co przyjmuje, to z szefem serwisu.
Jak nie z szefem serwisu, to z szefem dystrybutora. Jak nie z nim, to juz z
PRODUCENTEM (poczta dziala we wszystkich krajach). Przy kazdej probie odmowy
przyjecia sprzetu w serwisie na gwarancji ZADAJ pisemnej odmowy. Te papiery
bedziesz mogl zalaczyc do producenta (jezeli do tego dojdzie). Jestem
przekonany, ze zalatwisz ta sprawe normalnie....



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:59:45 MET DST