cholerne zwisy kompa !!!

Autor: siner (siner_at_o2.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 23:50:22 MET DST

Bardzo prosze o pomoc, bo juz niedlugo rozpie.... ten komputer.

Problem mam tego typu, ze gdy konczy sie kopiowanie jakiegos wiekszego
pliku, gdy konczy sie defragmentacja, gdy zamyka sie jakis program, gdy
konczy sie nagrywanie CDR etc. nastepuje calkowity zwis kompa. Nie nastepuje
to oczywiscie zawsze, ale popracuje sobie powiedzmy 10 min. zamykam Corela i
zwis. Kiedys to nie bylo az tak wkurzajace, ale teraz juz nerwicy dostaje.
Czasami tez wyskakuje BlueScreen informujacy o bledach VXD. Czy to cos z
twardym? Czasami jeszcze ni z gruchy ni z pietruchy widze w Menedzerze
Urzadzen przy karcie ISDN zolty znak wykrzyknienia z komunikatem, ze to
urzadzenie nie jest obecne w komputerze, ze stery etc. Nic nie robie i po
ponownym uruchomieniu wszystko jest OK.

plyta Mercury KOB KT133a FSX na chipsecie VIA
AMD Athlon 1,4 Ghz
GeForce 2 MX 400 TV-OUT
dzwiekowa zintegrowana z plyta glowna
twardy Seagate 40GB ST340016A BARRACUDA IV 7200
256 SDRAM
karta 128K ISDN Micronet
DVD i CDRW firmy LG

Nie mam zadnych konfliktow sprzetowych, probowalem juz odinstalowywac stery
4in1 i instalowac stery z dolaczonej plyty, ale jakos nie widze poprawy. Czy
instalowac 4in1? Jezeli tak to w jakis specyficznych ustawieniach?
Nie znam sie az tak na tym, ale moze chodzi o kontrolery dysku twardego?

bardzo prosze o pomoc i wszelkie sugestie?
moze jakies www o poprawie stabilnosci kompa?

PS. Czy na w/w plycie glownej zintegrowana karta to SoundBlaster? Bo nie
wiem, czy mam taka opcje w Biosie wlaczyc.

--
siner
siner_at_o2.pl