Re: koszulki - drukowanie

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 19:30:20 MET DST

Użytkownik "rr0tgh" <nie.lubie_at_spamu.org> napisał w wiadomości

> czy orientuje sie ktos, gdzie w wawie moge dostac specjalny papier do
> robienie nadrukow-prasowanek na T-shirtach? ile cos takiego moze
kosztowac?

Ja ostatnio byłem na Warszawskiej Giełdzie Elektronicznej przy ul.
Niepodległości. Wybrałem papier firmy HP po 5 zł za arkusz. Razem z arkuszem
dostałem instrukcję obsługi (musiałem sam o nią poprosić) - oczywiście w
języku polskim (jak się okazało przydała się - to nie jest takie proste).

Pozdrawiam,
Sniper