Re: koszulki - drukowanie

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 19:32:19 MET DST

Użytkownik "rr0tgh" <nie.lubie_at_spamu.org> napisał w wiadomości

> ... ma ktos dokladna instrukcje obslugi? ;)

Zapomniałem dodać. Każdy papier do prasowanek cechuje się innymi
parametrami. HP bardzo szczegółowo rozpisał się na temat sposobu
wprasowywania (np. dużą różnicą jest, czy żelazko ma dziurki, czy ich nie
ma). Warto przeczytać, bo pierwsza prasowanka wyszła mi raczej przeciętnie.
Przeczytałem jeszcze raz i za drugim razem było już lepiej.

Pozdrawiam,
Sniper