Re: ktory skaner?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 19:06:03 MET DST

Użytkownik "tolo" <tolo_at_biskupin.wroc.pl> napisał w wiadomości

> Nie bardzo wiem co możesz zarzucić Plustekom. Uważam, że człkiem niezłe.
> Zadnych problemów a nim nie miałem.

Ja problemów też nie miałem, ale jakość skanów moim zdaniem jest fatalna.
Pracowałem z Plustekiem UT12 przez 2 lata i wiem, że zeskanowane zdjęcie
nadaje się tylko do poważnego retuszu w programie graficznym, żeby mogło się
nadawać do np. wydruku. Na skanerach HP kolorystyka, ostrość nasycenie barw
i ogólna jakość są po prostu rewelacyjne. Podobny efekt widziałem na jakimś
"mocnym" Canonie - tam sterownik skanera nawet sam wyłapywał pyłki kurzu i
rysy na fotografiach retuszując je na tyle skutecznie, że jakakolwiek
obróbka była zupełnie zbędna. Z tą jednak różnicą, że Canon "hapekowi"
raczej nie dorównuje.

Pozdrawiam,
Sniper