Re: HDD i CDROM pracujace pionowo?

Autor: Yablon (NO__SPAM__yablon_at_wasko.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 09:20:40 MET DST

Użytkownik "Sniper" <Sniper10000_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Filip Ozimek" <wytnij-filip_at_zamoyski.edu.pl> napisał w
> wiadomości news:agfbov$sq9$2_at_news.pse.pl...

> I dlatego wg serwisów IBM jest uważany za producenta najbardziej wadliwych
> dysków twardych.

Ciekawe wg jakich "serwisantow", chyba jacys mlodzi. Zawsze Samsung krolowal
w tej dziedzinie. Moze chodzi Ci o ostatnie serie IBMa

> Qrcze, każdy może mieć własne zdanie. Przecież ja się tylko wypowiadam. I
> swierdzam fakty.

To wlasne zdanie czy "fakty" i czym sa one poparte?

> Zresztą pracowałem w serwisie - czasami ludzie byli bardzo zdziwieni, że
> producent dysku im tego nie powiedział.

aaa... tacy "serwisanci" ... :)

IMHO z dyskami jak z wieloma rzeczami jest dosc roznie. Mam doczynienia i z
kilkoma HP Vectrami VEi8 (gdzie dyski sa elektronika do gory), oraz z
kolkoma HP e-pc (gdzie Maxtor lezy na boku). Kompy pracuja 24h/dobe. Te
przynajmniej nie wykazuja objaw psucia sie.

Pozdrawiam Yablon