Re: Gigabyte Radeon w Wawie?

Autor: Maciej Turos (emtek_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 23:53:43 MET DST

In article <agfbog$u76$1_at_pingwin.acn.pl>, benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl
says...

> po 1 - co to znaczy po normalnych cenach - to te w compact.pl sa nienormalne
> ?

Normalne znaczy takie mniej wiecej jak w compact, ale ktoś napisał, że
mają problemy, więc może gdzieś indziej go dostanę?

> po 2 - jezeli liczysz na wiele nizsza cene to marne szanse na powodzenie
> takich poszukiwan - z tymi Radeonami by GigaByte jest tak jak np z GeForce
> by Gainward i noname - ten 1 jest drozszy mimo braku roznic (teoretycznie) -
> sa ludzie ktorzy uwazaja ze te Radeony by GigaByte sa nawet lepsze niz
> oryginaly ATi :-) a wiadomo za jakosc trzeba placic (okolo 150zl wiecej za
> GigaByte niz za inne klony)

Właśnie jakość jest dla mnie najważniejsza, a czasem lubię pograć. Gdyby
było odwrotnie, pewnie kupiłbym GF4 Ti...

___
pozdrawiam
Maciej Turos