Re: HDD i CDROM pracujace pionowo?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 21:10:45 MET DST

Użytkownik "Filip Ozimek" <wytnij-filip_at_zamoyski.edu.pl> napisał w
wiadomości news:agfbov$sq9$2_at_news.pse.pl...
> Sniper <Sniper10000_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Hm, a dokumentacji dyskow IBM jest napisane, ze dyski
> moga pracowac w dowolnej pozycji, podstawa byla prostopadla do pionu
> (=rownolegla do poziomu).

I dlatego wg serwisów IBM jest uważany za producenta najbardziej wadliwych
dysków twardych. Zresztą... już się wycofali...

> Widzialem to takze u innych producentow.

Qrcze, każdy może mieć własne zdanie. Przecież ja się tylko wypowiadam. I
swierdzam fakty. Jak chcesz, możesz podłączyć HDD do góry nogami. Nikt ci
tego nie zabroni. Tylko ciekawe ile wytrzyma... :-(((

Zresztą pracowałem w serwisie - czasami ludzie byli bardzo zdziwieni, że
producent dysku im tego nie powiedział.

Pozdrawiam,
Sniper