Płyty główne z niższej półki.

Autor: Paweł S. (pawelsz100_at_interia.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 01:00:03 MET DST

Witam szanownych grupowiczów.

W niedługim czasie mam zamiar złożyć komputer tani ale w miarę wydajny.
Płytą główną tego kompa będzie prawopodobinie któryś z tych modeli:

- ECS K7VTA3 (VIA KT 266A)
- ECS K7S5A (SiS-735)
- MERCURY KOBKT266AFDSX

O pierwszym modelu wyczytałem na serwisie www.benchnark.pl, że płyta pracuje
niestabilnie
gdy pamięć jest ustawiona na 266MHz, problem znika gdy ustawi się ją na
200MHz. Z drugim modelem
jest podobnie (wg. tego testu). Jednak nic nie wiem na temat stabilności
płyty firmy Mercury.
I tu zwracam się do użytkowników wyżej wymienionych modeli, czy możecie
potwierdzić/zaprzeczyć te informacje,
jakie są wasze zdania na ich temat ???

Dodam jeszcze że mam zamiar wsadzić kupić do tego kompa Durona powyżej
1000MHz, a w przyszłości jakiegoś Athlona XP. Pamięć będzie 256MB DDR
(266MHz), grafa GeForce 4 MX 420 64MB, dysk Barracuda IV 40GB, i jakaś
sieciówa Microcom albo Request.
Jeśli ktoś z was ma taką samą konfigurację lub zbliżoną to prosił bym o
napisanie paru słów na temat jej stabilności i wydajności.

<pozdrówka>