Ponownie, bardzo prosze

Autor: kulwis (kulwicki_at_poczta.fm)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 01:09:58 MET DST

Moja sytuacja wyglada nastepujaco:
1) posiadam 22 miesiace telefon w sieci Era i juz dostalem nowa oferte w
zamian za przedluzenie umowy.
Wymiana telefonu z ogolnie dostepnej promocji po cenie takiej jak w promocji
lub 25 minut co miesiac, oraz mozliwosc skorzystania z bezplatnych zmian
taryf.
Rachunki srednio wynosily 80-90zl.
Wybieram telefon poniewaz moja kochana N3210 wpadla mi do jeziora.
2) pojawia sie pytanie czy pozostac w Erze dalej (jezeli chodzi o uslugi i
jakosc polaczen jestem super zadowolony) czy zmienic siec, ale napewno nie
na Plus Gsm, chociaz dla klientow biznesowych N6310i, ale podobno jakosc
uslug pozostawia wiele do zyczenia!
Jezeli juz zmienic to na IDEE.
Wtedy kupilbym cos w taryfie biznesowej. W Erze natomiast jak chcialem
przepisac telefon na firme i kupic cos w biznesie w tej promocji juz od
jednej karty sim to sie nie zgodzili. Jak im powiedzialem ze poczekam to
konca promocji czyli 1 miesiac, zerwe umowe i kupie cos w biznesie, to
powiedzieli ze tak mozna. Czysta paranoja.

Wiec co mam zrobic i jaki telefon kupic. Max 399+vat. Nie wiem czy ma sens
kupowanie telefonu z GPRS'em, moze tak N6210 w Meritum za 199+vat, slyszalem
ze swietna sluchawka.

Szkoda ze nie ma nigdzie takiej promocji jak w plusie gdzie nikia 6310i za
399+vat.

A co sadzicie o ME45, chociaz osobiscie bylem i jestem zwolennikiem Nokii, a
moze gdzies N6310 idzie wyrwac taniej.
Jezeli chodzi o abonament to max cos okolo 60-70zl
Za wszelkie info serdeczne dzieki i sorry ze takie dlugie