Re: Zlodzieje z HP !!!

Autor: tomek jasinski (tomek_at_pm221.warszawa.sdi.tpnet.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 22:04:36 MET DST

Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 9 Jul 2002 20:39:48 +0200, doszła do
mnie wiadomość od "Kuba" <kasprzak_at_mail.icpnet.pl>, w której czytam:

[...]

>Zachęcam, więc jeszcze raz tych którzy nie czytają instrukcji do zajrzenia w
>nią przed rozpoczęciem używania sprzętu. Nawet gdy się nic ciekawego z niej
>nie dowiedzą to na pewno nie zgłupieją.
>
>Mam tylko nadzieję, że nikogo nie uraziłem.

Przesada, do instrukcji zaglądam dopiero wtedy, kiedy zawiodą metody
opracowane przez słynnego radzieckiego uczonego Macajewa ;-))

--
Tomasz Jasiński                         Strój - na różowo; Ksiądz może
PZWMDK Żoliborz                         Popisać się jakimś kawałem -