Re: Zlodzieje z HP !!!

Autor: Kuba (kasprzak_at_mail.icpnet.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 20:39:48 MET DST

Nie wiem jaką posiada Pan dokładnie drukarkę, więc trudno mi Pana krytykować
i wcale nie zamierzam tego robić. Mam jednak kilka uwag i nie chodzi i to,
że bronię tu producenta.

Po pierwsze po uważnym przeczytaniu instrukcji (co z własnego doświadczenia
wiem, że wielu "komputerowych geniuszy" nie robi - nie mówię, że Pan) można
doczytać się, że w celu "polepszenia" jakości wydruków w skali szarości
drukarka będzie używała również kolorowego tuszu. Nie mniej gdyby komuś
przeszkadzało to "polepszanie" można nakazać drukarce po przez odpowiednie
ustawienia we właściwościach (odsyłam również do instrukcji
drukarki)korzystanie wyłącznie z czarnego atramentu. Stąd nie widzę
problemu.

Ponadto nie jest to tak do końca głupie, ponieważ pozwala wykorzysatć
kolorowy tusz nawet osobom nie drukującym w kolorze. Znam ludzi, którzy
przez 2 lata nie używali kolorowych tuszy, a potem zdziwieni musieli
wyrzucić je do śmieci.

Zachęcam, więc jeszcze raz tych którzy nie czytają instrukcji do zajrzenia w
nią przed rozpoczęciem używania sprzętu. Nawet gdy się nic ciekawego z niej
nie dowiedzą to na pewno nie zgłupieją.

Mam tylko nadzieję, że nikogo nie uraziłem.