Re: Zlodzieje z HP !!!

Autor: aRcHiE (a_at_a.a)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 19:25:34 MET DST

Użytkownik <jacek_f_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Chcialem sie podzielic z grupowiczami pewna wiadomoscia: drukarki HP
posiadaja
> taka ciekawa wlasciwosc ze do drukowania w skali szarosci wykorzystuja
kolory.
> I w ten smutny sposob zuzylem kolory nie wykonujac zadnych kolorowych
wydrukow.
> Uwazam to za straszne zlodziejstwo ze strony HP i naciaganie nieswiadomych
> klientow.

Racja! i jeszcze raz racja. To jest taki trik ze strony programistów
sterowników do tych drukarek zrobiony specjalnie dla lamerów (bo większość
lamerów kupuje HP wierząc że to najlepsza marka).
Ustawiając w sterowniku "wydruk w skali szarości" + "tylko w czerni" wydruki
w rzeczywistości są mieszaniną kolorów dla uzyskania czarnej barwy. Wyraźnie
widać to na przejściach tonalnych szarego koloru. Zresztą w instrukcji
obsługi pisze, że przy takim ustawieniu powinien być używany tylko czarny
kolor.
Raz udało mi się doprowadzić ustawienia w sterowniku do normalnej pracy tzn.
druk tylko czarnym kałamarzem. Ale było to metodą kombinowania prób i
błędów. Teraz znowu czarno białe wydruki są drukowane przy pomocy kolorowego
kałamarza i nie wiem jak to zmienić.

A reszta grupowiczów niech nie zgrywa wielce współczujących jak nie ma tego
shitu HP.