Re: Zlodzieje z HP !!!

Autor: Kuba (kasprzak_at_mail.icpnet.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 21:55:31 MET DST

Nie uważam swojej wiedzy za profesjonalną. Nie spotkałem się ze wszystkimi
modelami HP. Napisałem jedynie co znam ze swego doświadczenia. I podkreślam
jeszcze raz ja nie mówię, że wszyscy nie czytają instrukcji, ale proszę mi
wierzyć, że mnośwto ludzi i to nie tylko od komputerów uważa to za stratę
czasu. Co wydaje mi się absolutbnym błędem.

Ja mam starszą dukarkę HP710 i nie narzekam. Jednak wydaje mi się wręcz nie
możliwe (pewnie się mylę), aby nie można było ustawić druku tylko i
wyłącznie w czerni. Postaram się to sprawdzić u kogoś.

Sądzę, że problem wynika z tego też, że coraz więcej producentów w branżyn
IT uważa, że klient jest głupi i wiedzą za niego lepiej. Teraz jest coraz
trudniej zmienić domyślne ustawienia w prawie wszystkim :).