Jaka iglowke wybrac? ;)

Autor: IvanSoft (ivansoft[WON.SPAM)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 17:14:56 MET DST

Witam, zamierzam kupic drukarke iglowa, uzywana, do domu, zeby wydrukowac od
czasu do czasu jakis tekst albo prosty wykresik. Co wiec polecacie (na oku
mam dwie firmy: Epson i Star).
Ktore sa lepsze: 9 czy 24 iglowe?
BTW nie pytajcie dlaczego akurat iglowa ;) Poprostu padla mi atramentowka, z
ktorej i tak nie bylem zadowolony.. pozatym bardzo droga w eksploatacji i do
tego zasychajacy atrament. Na druku kolorowym mi nie zalezy, na szybkosci
rowniez. Ot od czasu do czasu wydrukowac jakis dokument..

Pozdrawiam